Ο παράγοντας coolness αυτού του καναπέ; Τεράστιος! Με την καθαρή του μορφή, είναι ένα γνήσιο βασικό κομμάτι που μπορεί εύκολα να αλλάξει όπως ένα τζιν. Σας αρέσει η βιομηχανική εμφάνιση; Check! Ή το στυλ Boho με πολύχρωμα μαξιλάρια και έθνικ μοτίβα; Κανένα πρόβλημα! Στον πολυπράγμονα αρέσουν επίσης τα χρυσά αξεσουάρ επίπλωσης με βελούδινα μαξιλάρια, καθώς και το casual country house look.
Ένας κλασικά κομψός καναπές σε δερμάτινη εμφάνιση με κομψές γραμμές.
Η ιδανική θέση στο σαλόνι ως άνετη ζώνη χαλάρωσης.
Το κάλυμμα σε κομψό ταμπά είναι ένα εύκολο στη φροντίδα, ανθεκτικό ύφασμα με δερμάτινη υφή.
Οι γήινες αποχρώσεις είναι σπιτικές, άνετες και κάνουν καλό στην ψυχή.
Μεγάλα ταπετσαρισμένα μαξιλάρια, κυβικό σχήμα: με τη σαφήνειά του αυτό το σχέδιο φέρνει ηρεμία στο δωμάτιο.
Πολιτική επιστροφών ελαττωματικών προϊόντων
Στην περίπτωση Ελαττωματικού προϊόντος , όπου ισχύει δικαίωμα επιστροφής του σύμφωνα με το νόμο και την πολιτική εγγύησης του εκάστοτε κατασκευαστή. Η επιστροφή προϊόντος γίνεται δεκτή όταν το προϊόν που επιστρέφεται είναι ελαττωματικό με υπαιτιότητα της επιχείρησης "E-decor" , επιπλέον δε αυτή (συσκευασία) δεν φέρει σημάδια πτώσης, φθοράς ή άλλης ζημιάς. Σε κάθε περίπτωση απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί πάντοτε η κατοχή και παράδοση μαζί με το προς επιστροφή εμπόρευμα του εκδοθέντος κατά την αγορά παραστατικού.
Τρόποι διακανονισμού της επιστροφής των ελαττωματικών προϊόντων
Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω τρόπους: Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ανταλλάξετε το ελαττωματικό προϊόν σας με άλλο, το οποίο κατά το χρόνο της επιστροφής είναι διαθέσιμο στο Κατάστημα μας, έχετε τη δυνατότητα να πάρετε αμέσως νέο εμπόρευμα, ίδιο με το επιστραφέν ή άλλο παραπλήσιο ή διαφορετικής σειράς
Έχετε επίσης τη δυνατότητα να ανταλλάξετε το επιστραφέν εμπόρευμα με άλλο διαθέσιμο από το σύνολο της γκάμας των προϊόντων του καταστήματος μας. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ανταλλάξετε το προϊόν σας με άλλο, το οποίο δεν είναι κατά το χρόνο της επιστροφής διαθέσιμο, έχετε τη δυνατότητα να ζητήσετε από το κατάστημα να προμηθευτεί και να σας παραδώσει νέο εμπόρευμα, ίδιο με το επιστραφέν ή άλλο παραπλήσιο ή διαφορετικής μάρκας. Θα πρέπει να λάβετε υπ' όψιν σας ότι η αξία του επιστραφέντος προϊόντος δεν ανταλλάσσεται με χρήματα, σε περίπτωση που επιλέξετε προϊόν με μεγαλύτερη λιανική τιμή πώλησης από το επιστραφέν θα πρέπει να καταβάλλετε την διαφορά ενώ τέλος, σε περίπτωση που επιλέξετε άλλο προϊόν με λιανική τιμή πώλησης μικρότερη του επιστραφέντος δικαιούστε με το εναπομείναν ποσό ή καταβάλλοντας και τυχόν επιπλέον, να αγοράσετε άλλο προϊόν από το Κατάστημα μας.
Ελεχτε το εμπόρευμα όταν σας παραδίδουν για φθορές , φωτογραφείστε το ελάττωμα στην συσκευασίας προτού το ανοίξετε και το ελέγξετε το προϊόν , επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο 2721027536 η 6938377407
1. ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ
2. ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΩ PAYPAL
3. ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
4. ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ
ALPHA BANK OF GREECE:
Αρ. λογαριασμού: 500002002031608 IBAN: GR5101405000500002002031608
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ:
Αρ. λογαριασμού: 6343154532281 IBAN: GR4101713430006343154532281
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ:
Αρ. λογαριασμού: 22001233232 IBAN: GR4901102200000022001233232
EUROBANK:
Αρ. λογαριασμού: 00260128150201090312 IBAN: GR7802601280000150201090312
Δικαιoύχος: MAISON ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Η επιστροφή σε ένα ή στο σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας σου γίνεται έως και 30 ημέρες από την παραλαβή της. Αναλυτικά εδώ.
Πώς μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;
Οι αλλαγές είναι δεκτές σε προϊόντα που δεν έχουν συναρμολογηθεί και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί. Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για κάθε παραγγελία. Αναλυτικά εδώ
Πώς παίρνω τα χρήματά μου πίσω αν επιστρέψω ένα προϊόν;
Τα χρήματά σου θα επιστραφούν πίσω άμεσα από τη στιγμή που παραλάβουμε το προϊόν της επιστροφής. Η κατάθεση του ποσού θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό σου (ή στην πιστωτική κάρτα) κάθε Παρασκευή. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα μεταφορικά της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Αναλυτικά εδώ
Πότε θα σταλεί η παραγγελία μου;
Πότε η επιχείρηση δεν παραλαμβάνει πίσω ένα προϊόν;
Όταν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του συσκευασία και έχει χρησιμοποιηθεί. Αναλυτικά εδώ
Τι γίνεται όταν ένα προϊόν που έλαβα αποδειχθεί ελαττωματικό;
Αν το προιόν είναι DOA (δηλαδή έχει ελάττωμα στην παραλαβή του) και μας ενημερώσεις εντός 7 ημερών τότε γίνεται άμεση αντικατάστασή του. Αναλυτικά εδώ
Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;
Είναι ασφαλής η πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα;
Η πληρωμή με κάρτα είναι αυτή που επιλέγουν πλέον οι περισσότεροι πελάτες μας γιατί είναι 100% εγγυημένη και έχει τα περισσότερα οφέλη. Περισσότερα εδώ
Δεν βρέθηκαν ερωτήσεις
Εμπειρίες Πελατών
Maria
06/08/2024 12:38
Zeta koraka
06/08/2024 12:25
Maik Laz
06/08/2024 12:23
Ελένη Μπιλιάλη
12/02/2024 14:15
Χρήστος Δέλιος
11/01/2024 11:00
niki
12/12/2023 12:00
Kostas
23/11/2023 09:28
Χριστίνα Τζ.
28/04/2023 09:28
mamakita 4boysmama
09/02/2023 14:08
Γράφοντας την εμπειρία σου, βοηθάς κι άλλους χρήστες για τις μελλοντικές αγορές τους.
Θα σου πάρει μόλις ένα λεπτό!
Μοίρασε την εμπειρία σου
Γράφοντας την εμπειρία σου, βοηθάς κι άλλους χρήστες για τις μελλοντικές αγορές τους. Θα σου πάρει μόλις ένα λεπτό!