Ένα τυπικό έπιπλο της KARE, καθώς οι προσόψεις εντυπωσιάζουν με το μοτίβο τους και το μικρό μπουφέ μαρτυρά την παραδοσιακή ξυλουργική τέχνη. Αυτή η συρταριέρα είναι βέβαιο ότι θα προσδώσει προσωπικότητα στο σαλόνι.
Ένας κομοδίνο με καθαρές γραμμές, που τραβάει τα βλέμματα με τις μετώπες σε έθνικ στυλ, το σώμα και οι μετώπες είναι κατασκευασμένα από μασίφ ξύλο
Ο σχεδιασμός των μετώπων είναι ένα έργο τέχνης. Οι ομόκεντροι κύκλοι και οι ράβδοι φρεζάρονται με το χέρι και χαράσσονται με μαύρο χρώμα
Μεγάλη όσον αφορά τον αποθηκευτικό χώρο, μικρή στις διαστάσεις της. Ως πρακτικό χαρακτηριστικό, το εντοιχισμένο ράφι είναι αφαιρούμενο (δεν ρυθμίζεται σε ύψος)
Μια ντουλάπα του διαδρόμου με πραγματική αποθηκευτική ικανότητα - όχι μόνο κασκόλ και καπέλα μπορούν να αποθηκευτούν εδώ, αυτό το ντουλάπι θα απορροφήσει επίσης τσάντες και τσάντες
Κάθε κομοδίνο από πραγματικό ξύλο είναι χειροποίητο και επομένως μοναδικό. Μικρές αποκλίσεις από την απεικόνιση είναι πιθανές
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Η επιστροφή σε ένα ή στο σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας σου γίνεται έως και 30 ημέρες από την παραλαβή της. Αναλυτικά εδώ.
Η επιστροφή σε ένα ή στο σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας σου γίνεται έως και 30 ημέρες από την παραλαβή της. Αναλυτικά εδώ.
Πώς μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;
Οι αλλαγές είναι δεκτές σε προϊόντα που δεν έχουν συναρμολογηθεί και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί. Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για κάθε παραγγελία. Αναλυτικά εδώ
Οι αλλαγές είναι δεκτές σε προϊόντα που δεν έχουν συναρμολογηθεί και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί. Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για κάθε παραγγελία. Αναλυτικά εδώ
Πώς παίρνω τα χρήματά μου πίσω αν επιστρέψω ένα προϊόν;
Τα χρήματά σου θα επιστραφούν πίσω άμεσα από τη στιγμή που παραλάβουμε το προϊόν της επιστροφής. Η κατάθεση του ποσού θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό σου (ή στην πιστωτική κάρτα) κάθε Παρασκευή. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα μεταφορικά της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Αναλυτικά εδώ
Τα χρήματά σου θα επιστραφούν πίσω άμεσα από τη στιγμή που παραλάβουμε το προϊόν της επιστροφής. Η κατάθεση του ποσού θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό σου (ή στην πιστωτική κάρτα) κάθε Παρασκευή. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα μεταφορικά της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Αναλυτικά εδώ
Πότε θα σταλεί η παραγγελία μου;
Πότε η επιχείρηση δεν παραλαμβάνει πίσω ένα προϊόν;
Όταν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του συσκευασία και έχει χρησιμοποιηθεί. Αναλυτικά εδώ
Όταν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του συσκευασία και έχει χρησιμοποιηθεί. Αναλυτικά εδώ
Τι γίνεται όταν ένα προϊόν που έλαβα αποδειχθεί ελαττωματικό;
Αν το προιόν είναι DOA (δηλαδή έχει ελάττωμα στην παραλαβή του) και μας ενημερώσεις εντός 7 ημερών τότε γίνεται άμεση αντικατάστασή του. Αναλυτικά εδώ
Αν το προιόν είναι DOA (δηλαδή έχει ελάττωμα στην παραλαβή του) και μας ενημερώσεις εντός 7 ημερών τότε γίνεται άμεση αντικατάστασή του. Αναλυτικά εδώ
Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;
Είναι ασφαλής η πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα;
Η πληρωμή με κάρτα είναι αυτή που επιλέγουν πλέον οι περισσότεροι πελάτες μας γιατί είναι 100% εγγυημένη και έχει τα περισσότερα οφέλη. Περισσότερα εδώ
Η πληρωμή με κάρτα είναι αυτή που επιλέγουν πλέον οι περισσότεροι πελάτες μας γιατί είναι 100% εγγυημένη και έχει τα περισσότερα οφέλη. Περισσότερα εδώ
© 2024 e-Decor.gr | ALL-IN-ONE eCommerce Business Development by Plushost.gr
Εμπειρίες Πελατών
Maria
06/08/2024 12:38
Zeta koraka
06/08/2024 12:25
Maik Laz
06/08/2024 12:23
Ελένη Μπιλιάλη
12/02/2024 14:15
Χρήστος Δέλιος
11/01/2024 11:00
niki
12/12/2023 12:00
Kostas
23/11/2023 09:28
Χριστίνα Τζ.
28/04/2023 09:28
mamakita 4boysmama
09/02/2023 14:08
Γράφοντας την εμπειρία σου, βοηθάς κι άλλους χρήστες για τις μελλοντικές αγορές τους.
Θα σου πάρει μόλις ένα λεπτό!
Μοίρασε την εμπειρία σου
Γράφοντας την εμπειρία σου, βοηθάς κι άλλους χρήστες για τις μελλοντικές αγορές τους. Θα σου πάρει μόλις ένα λεπτό!