Αυτή η διακοσμητική φιγούρα σας δίνει την τροπική αίσθηση! Βάλτε μουσική, κεράστε τον εαυτό σας ένα νόστιμο κοκτέιλ και απολαύστε λίγες ακτίνες ήλιου στο σπίτι σας. Αυτή η διακοσμητική φιγούρα ταιριάζει τέλεια στο μπαρ ή στο σαλόνι σε ένα ράφι ή σε ένα κομοδίνο με μερικά φυτά και έχετε ήδη αναβαθμίσει το σπίτι σας. Ο χρυσός ανανάς με τον πράσινο παπαγάλο που κάθεται πάνω του είναι ένα εξαιρετικό θέαμα για την κρεβατοκάμαρα, το σαλόνι ή στην είσοδο στο διάδρομο. Αυτό το χειροποίητο και μοναδικό αξεσουάρ προσθέτει σίγουρα μια νότα λατινοαμερικάνικης ζωντάνιας στο σπίτι σας.
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Η επιστροφή σε ένα ή στο σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας σου γίνεται έως και 30 ημέρες από την παραλαβή της. Αναλυτικά εδώ.
Η επιστροφή σε ένα ή στο σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας σου γίνεται έως και 30 ημέρες από την παραλαβή της. Αναλυτικά εδώ.
Πώς μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;
Οι αλλαγές είναι δεκτές σε προϊόντα που δεν έχουν συναρμολογηθεί και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί. Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για κάθε παραγγελία. Αναλυτικά εδώ
Οι αλλαγές είναι δεκτές σε προϊόντα που δεν έχουν συναρμολογηθεί και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί. Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για κάθε παραγγελία. Αναλυτικά εδώ
Πώς παίρνω τα χρήματά μου πίσω αν επιστρέψω ένα προϊόν;
Τα χρήματά σου θα επιστραφούν πίσω άμεσα από τη στιγμή που παραλάβουμε το προϊόν της επιστροφής. Η κατάθεση του ποσού θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό σου (ή στην πιστωτική κάρτα) κάθε Παρασκευή. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα μεταφορικά της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Αναλυτικά εδώ
Τα χρήματά σου θα επιστραφούν πίσω άμεσα από τη στιγμή που παραλάβουμε το προϊόν της επιστροφής. Η κατάθεση του ποσού θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό σου (ή στην πιστωτική κάρτα) κάθε Παρασκευή. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα μεταφορικά της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Αναλυτικά εδώ
Πότε θα σταλεί η παραγγελία μου;
Πότε η επιχείρηση δεν παραλαμβάνει πίσω ένα προϊόν;
Όταν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του συσκευασία και έχει χρησιμοποιηθεί. Αναλυτικά εδώ
Όταν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του συσκευασία και έχει χρησιμοποιηθεί. Αναλυτικά εδώ
Τι γίνεται όταν ένα προϊόν που έλαβα αποδειχθεί ελαττωματικό;
Αν το προιόν είναι DOA (δηλαδή έχει ελάττωμα στην παραλαβή του) και μας ενημερώσεις εντός 7 ημερών τότε γίνεται άμεση αντικατάστασή του. Αναλυτικά εδώ
Αν το προιόν είναι DOA (δηλαδή έχει ελάττωμα στην παραλαβή του) και μας ενημερώσεις εντός 7 ημερών τότε γίνεται άμεση αντικατάστασή του. Αναλυτικά εδώ
Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;
Είναι ασφαλής η πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα;
Η πληρωμή με κάρτα είναι αυτή που επιλέγουν πλέον οι περισσότεροι πελάτες μας γιατί είναι 100% εγγυημένη και έχει τα περισσότερα οφέλη. Περισσότερα εδώ
Η πληρωμή με κάρτα είναι αυτή που επιλέγουν πλέον οι περισσότεροι πελάτες μας γιατί είναι 100% εγγυημένη και έχει τα περισσότερα οφέλη. Περισσότερα εδώ
© 2024 e-Decor.gr | ALL-IN-ONE eCommerce Business Development by Plushost.gr
Εμπειρίες Πελατών
Maria
06/08/2024 12:38
Zeta koraka
06/08/2024 12:25
Maik Laz
06/08/2024 12:23
Ελένη Μπιλιάλη
12/02/2024 14:15
Χρήστος Δέλιος
11/01/2024 11:00
niki
12/12/2023 12:00
Kostas
23/11/2023 09:28
Χριστίνα Τζ.
28/04/2023 09:28
mamakita 4boysmama
09/02/2023 14:08
Γράφοντας την εμπειρία σου, βοηθάς κι άλλους χρήστες για τις μελλοντικές αγορές τους.
Θα σου πάρει μόλις ένα λεπτό!
Μοίρασε την εμπειρία σου
Γράφοντας την εμπειρία σου, βοηθάς κι άλλους χρήστες για τις μελλοντικές αγορές τους. Θα σου πάρει μόλις ένα λεπτό!